Performance Cars | Chevrolet

Információk feltöltés alatt

Információk

Saab 9-3 Cabrió, az autó már nincs a tulajdonomban.

A Saab 9-7-es, az autó már nincs a tulajdonomban.

9-3 Sport Sedan, az autó már nincs a tulajdonomban.

Olympia Rekord B, az autó már nincs a tulajdonomban.

Darkangel Calibrája, az autó már nincs a tulajdonomban.

1990 decemberi 5 sebességes manuális 1998 cm3-es 16 szelepes, DOHC, soros, 4 hengeres (C20XE) Calibra.

Első Opelem 1987-ben volt, egy 1978-as Opel Rekord Caravan 1700, majd 1992-ben szert tettem egy 1982-es Ascona C 16SR-re. Ez egy karburátoros 90LE-s gyárilag ültetett, keményített futómûvel rendelkezõ, Recaro üléses, sportkormányos gép volt. Utána egy újabb ’82-es C Ascona 1,6S következett, majd egy ’91-es Vectra 1,6i, ami a mai napig a tulajdonomban van. A következõ pedig a Calibra, amit 2002 februárjában vettem. Az előző és egyben első tulajdonosa 0 km-esen vásárolta Svájcban ’90 decemberében. Sajnos sikerült megborítani a Hungaroringen, amikor még piros volt. Ekkor következett egy teljes felújítás, fényezés stb.  Nagyon sok törodést, odafigyelést igényel, de ezt meg is hálálja. Indulás elött hidegen mindig járatom helyben legalább 1-2 percet, és soha nem állítom le a motort, ha megy a hûtõventillátor, mindig megvárom hogy visszahuljön. Szinte nincs olyan része amihez ne nyúltam volna, cseréltem volna ki, vagy újítottam fel.. Mûszakilag sokkal jobb állapotban van mint a vásárláskor. Minden müködik rajta. Jelenleg 190 000 Km van benne, és még mindig nagyon jól megy, jól gyorsul. Mért végsebessége 237,5 Km/h.

Adatok:

  • Gyártási idopont: 1990 december
  • Meghajtás: elsokerék
  • Váltó: 5 sebességes manuális
  • Motor: 1998 cm3-es 16 szelep, DOHC, soros, 4 hengeres
  • Motor tipus: C20XE
  • Teljesítmény: 150 LE
  • Szín: Padlizsánlila gyöngyházmetál (kód L544)

Felszereltség:

  • Elektromos ablak
  • Elektromos tetoablak
  • Elektromosan állítható, futheto tükrök
  • Centrálzár
  • Gyári riasztó
  • Board Computer
  • Check Controll
  • Állítható fényszóró magasság
  • Nyomógombos vezérlésu futés/klíma

Tuning:

  • 28cm-s Dino sportkormány
  • Irmscher alu pedál
  • Alu váltógomb+bor váltószoknya
  • Börbelső
  • Fehér számlapos műszerfal
  • 16"x7,5" ET 35 Lexmaul felni, 225/45ZR16
  • Firestone gumi
  • Golden Lodge pólus nélküli gyertya
  • 60-as sportkipufogórendszer (Kipufogóklinika)
  • K&M dirketlevegöszűrő
  • Blaupunkt Alicante CD30 fejegység
  • Dension MP3 lejátszó+80GB HDD
  • Elöl 16cm-s Jensen hangszóró szett
  • Kalaptartóban Sony Xplod ovál háromutas szett
  • 90A-es Merci generátor
  • 30%-os sper differenciálmű
  • SFI doboz helyett áramvonalas alu-öntvény (Lenk powerbox)
  • Elöl sportszilentek
  • Elöl toronymerevíto (saját tervezés, gyártmány)
  • Ate Powerdisc
  • Autoplastic-a hátsó szárny (Irmscher koppintás)

Terveim voltak:

  • Hamarosan teljesen körbe lesz szpojlerezve
  • Hidraulikus gépháztető tartó
  • Denon erősítő
  • 2 db 400W-os Panasonic mélysugárzó
  • A gyári helyre olajnyomás+feszmérő
  • Xenon lámpák
  • Fóliázás

Az autó már nincs a tulajdonomban. Előzmények adatok felöltés alatt

Vectra 1,6i, az autó már nincs a tulajdonomban.

Ez volt az első „normális” autóm, azaz az előzőekhez képest a legfiatalabb. Napi használatra vettem 2000-ben. Két és fél évig naponta jártam vele vidékről Bp-re. Sajnos hamar rá kellett ébrednem, hogy ez a motor klímával nekem kicsi.. Az első nagyobb gikszer 1 év után következett be. Anyaghibás volt az egyik hajtókarrögzítő csavar (én meg gondolom „tettem” róla, hogy az anyaghiba minél előbb kijöjjön), és leszakadt a feje. A hajtókar elszabadult, majd eltört és kiütötte a blokk oldalát. Ekkor vettem bontóban egy fűzött blokkot. Ma is ez van benne. A következő gikszer akkor következett be, amikor kb 10 km-n keresztül versenyeztem egy 1.8-as Vectrával, és meg akartam mutattam neki, hogy nem tud lenyomni… Sikerült, de hengerfejes lett az autó. Egy évvel később (ekkor már a Calibrát használtam) volt egy újabb gikszer. Az egyik dugattyún átszakadt a nút az olajozó és olajhúzó gyűrű között. A régi motorból kivettünk egy dugattyút, és az eredeti kompresszió gyűrű felhasználásával lett összerakva a motor. Ez 2 éve igy áll, és jól bírja a strapát. Mindent összevetve megállapíthatom, hogy annak ellenére, hogy folyamatosan csúcsra járattam a gépet, rengeteget kibír. Volt vele egy balesetem (SAAB 900 Turbóval, ami totálkáros lett, én pedig tovább tudtam menni), meg koccant is az autó 2-3x, de mindig mindenki ép bőrrel úszta meg. Szóval apróbb hibáktól eltekintve, ez egy nagyon jó konstrukció, nagyon jó az útfekvése, és ha azt a minimális törődést megkapja (olaj-, vízszint rendszeres ellenőrzése) a világból kimegy.

Adatok:

  • Gyártási idopont: 1991
  • Meghajtás: elsőkerék
  • Váltó: 5 sebességes manuális
  • Motor: 1598 cm3-es 8 szelep, OHC, soros, 4 hengeres
  • Motor tipus: C16NZ
  • Teljesítmény: 75 LE
  • Szín: Fehér

Felszereltség:

  • Elektromos ablak elöl
  • Centrálzár
  • Riasztó
  • Klíma
  • Benzin/Gáz üzem

Tuning:

  • Calibra gyári bőrkormány
  • Bőr váltógomb
  • 16"x7,5" ET 45 Irmscher felni
  • 205/50 ZR16 gumi
  • 60-as sportkipufogórendszer (Kipufogóklinika)
  • Dirketlevegöszűrő
  • Clarion fejegység
  • 70A-es Merci generátor
  • Elöl toronymerevíto
  • Elöl C20NE Vectra féknyereg/tárcsa
  • Hátul Calibra féknyereg/tárcsa
  • Autoplastic-a hátsó szárny (Irmscher koppintás)
  • Hidraulikus gépháztető tartó

Az autó már nincs a tulajdonomban.

Az autó már nincs a tulajdonomban. Előzmények adatok felöltés alatt